Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lądku Zdroju

Informacje o ochronie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA - POCZTA e-mail

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że

1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Lądku Zdroju reprezentowany przez Kierownika. Kontakt: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ludwika Zamenhofa 2, 57-540 Lądek-Zdrój, telefon: 74-8147-105.

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonicznie tel.601822371, mailowo iod@bajan.com.pl lub siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi korespondencji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest nieodzowne dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak ewentualna konieczność odpierania lub realizacji roszczeń cywilnoprawnych,

4) Dane osobowe przekazane mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa do czasu przedawnienia roszczeń obu stron z tytułu wykonania umowy oraz jeżeli dotyczy nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, co oznacza, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie 3 lat, zależnie od kategorii archiwalnej danej sprawy.

6) W związku z przetwarzaniem przez Administratora, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Administrator, b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO; d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, na podstawie art. 21 RODO, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa,

7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Lądku Zdroju reprezentowany przez Kierownika. Kontakt: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ludwika Zamenhofa 2, 57-540 Lądek-Zdrój, telefon: 74-8147-105.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonicznie tel.601822371, mailowo iod@bajan.com.pl lub siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej

3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w przesłanym lub dostarczonym dokumencie aplikacyjnym zawierającym oświadczenia, przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożył Pan/Pani aplikację lub/i przyszłych rekrutacji na podstawie zgody na przetwarzanie w określonym w zgodzie celu.

4. Pani/a dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dodatkowo Pani/a dane osobowe, mogą być przetwarzane w calach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody.

5. W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, zgodnie z Kodeksem Pracy - podanie danych jest obowiązkowe i niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.

6. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.

7. Dane osobowe mogą być udostępniane, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z jego obowiązków powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

8. Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do dalszych celów rekrutacji, dane będą przetwarzane do końca roku kalendarzowego. Po tym okresie są usuwane. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

9. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl)

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW/ZLECENIOBIORCÓW

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Lądku Zdroju reprezentowany przez Kierownika. Kontakt: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ludwika Zamenhofa 2, 57-540 Lądek-Zdrój, telefon: 74-8147-105.

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonicznie tel.601822371, mailowo iod@bajan.com.pl lub siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy, o której mowa powyżej, jej rozliczenia i kontroli dokonywanych przez uprawnione organy na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest konieczne do realizacji umowy cywilnoprawne b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do realizacji obowiązków ciążących na administratorze takich jak prowadzenie rozliczeń finansowych, w tym podatkowych oraz obowiązek ewidencjonowania liczby przepracowanych godzin, c) art. 9 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest nieodzowne dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak ewentualna konieczność odpierania lub realizacji roszczeń cywilnoprawnych,

4) Przetwarzane dane osobowe obejmują: imię, nazwisko, stanowisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, PESEL, REGON, PKD wykonawcy lub innego kontrahenta oraz ich pracowników i personelu wyznaczonego do kontaktu lub realizacji umowy (pracowników/ zleceniobiorców / podwykonawców) (stosowanie do zakresu przekazanych danych osobowych w zawartej umowie cywilnoprawnej)

5) Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mogą być udostępniane, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom świadczącym usługi ochrony mienia, podmiotom i świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa do czasu przedawnienia roszczeń obu stron z tytułu wykonania umowy oraz jeżeli dotyczy nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, co oznacza, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie 5 lat, zależnie od kategorii archiwalnej danej sprawy.

7) W związku z przetwarzaniem przez Administratora, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Administrator, b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO; d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, na podstawie art. 21 RODO, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa, e) jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, może ona być w dowolnym momencie cofnięta, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed cofnięciem; zgodę można cofnąć przesyłając stosowną informację pod adres Administratora art. 17 RODO

8) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych do celów, o których mowa w pkt. 3) jest dobrowolne, jednak niepodanie danych, o których mowa w lit a i b będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA MONITORINGU WIZYJNEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.), zwanego dalej RODO, informuję, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Lądku Zdroju reprezentowany przez Kierownika. Kontakt: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ludwika Zamenhofa 2, 57-540 Lądek-Zdrój, telefon: 74-8147-105.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować telefonicznie tel.601822371, mailowo iod@bajan.com.pl lub siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej

3. Podstawą wprowadzenia monitoringu wizyjnego w tutejszym Ośrodku jest art. 50 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (Dz. U. 2018, poz. 994 z późn. zm.) oraz art. 22² ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018, poz. 917 z późn. zm.). Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest art. 6 ust 1 lit. c i e RODO, czyli: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz do wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres do 30 dni. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte w sposób trwały.

5. Posiada Pan/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych.

6. Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

8. Odbiorcami danych mogą być następujące kategorie podmiotów:

a. podmioty upoważnione z mocy prawa (np. Policja, Prokuratura);

b. podmioty obsługujące oprogramowanie i system umożliwiający prawidłowe działanie monitoringu na zlecenie administratora;

c. kancelaria prawna świadczące pomoc prawną na zlecenie administratora; d. podmiot świadczący usługi ochrony osób i mienia na zlecenie administratora.

NASZA PLACÓWKA

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Grudzień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Konkursy